Electrolux naar IJsland
So cool, it's hot!
Een activatiecampagne met aansluitend een bijzondere incentivereis om hierdoor top of mind te zijn bij het personeel en wederverkopers teneinde het marktaandeel te vergroten.
De activatiecampagne en deze reis hadden als doel de loyaliteit te vergroten, binding te versterken en merkvoorkeur te creëren en te behouden. De doelgroep moest een warm gevoel overhouden aan zowel de reis als de totale incentiveperiode en aan het merk. Zij moesten worden verbaasd, verrast en in de watten worden gelegd. Met de reis moest uiteindelijk een visitekaartje worden afgegeven van onze opdrachtgever.
De deelnemende wederverkopers hebben zich voorafgaand aan de activatiecampagne gecommitteerd aan het behalen van een omzetdoelstelling. Als beloning voor het behalen van de doelstelling mochten ze samen met een reisgenoot kosteloos mee op een vijfdaagse, geheel verzorgde reis naar IJsland: het land van vuur en ijs.
Hier is middels een divers programma met bijzondere momenten en verrassende elementen een zeer geslaagde reis neergezet voor 170 personen. In vijf dagen werd zowel de Zuidkust – met haar geweldige natuur met watervallen, gletsjers, geisers, zwavelbronnen en geisers – als de stad Reykjavik bezocht. De week werd afgesloten met een onvergetelijk eindfeest in het prachtige operagebouw van Reykjavik met daarna een ontspannen ochtend in de Blue Lagoon.