Gezond gelukkig, gelukkig gezond
Een high five voor heel Nederland.
Retailevent Nederlandse Loterij
Onder de conceptnaam gezond gelukkig, gelukkig gezond: een high five voor heel Nederland is er een breed programma voor alle retailpartners van de Nederlandse Loterij opgezet dat zowel informatief als vermakelijk was.
Omdat het event op de dag van de EK-finale werd georganiseerd en sport een belangrijk onderdeel van de missie van NLO is, is er gekozen voor een programma in een drieluik; met een eerste, tweede en derde helft. In de eerste helft lag de nadruk op de bekendmaking van de nieuwe naam middels een interactieve show met Peter Heerschop en Viggo Waas. Tijdens de tweede helft kon er heerlijk worden gegeten en konden de gasten deelnemen aan diverse (sportieve) activiteiten met bekende sporters. De dag werd feestelijk afgesloten met bekende Nederlandse artiesten en de mogelijkheid tot het volgen van de EK-finale.
Om de impact van het evenement te vergroten is er vooraf, tijdens en na het evenement intensief gecommuniceerd met de doelgroep middels online en offline middelen. Zo werd er gebruik gemaakt van een sprekende offline uitnodiging, een online registratiewebsite met eventinformatie, nieuwsbrieven, een eventapp en aankleding in zowel de tijdelijke als de nieuwe huisstijl.
Kansspelorganisatie De Lotto heeft een prettige en langdurige samenwerking opgebouwd op het gebied van uiteenlopende prijswinnaars-arrangementen. Onlangs is De Lotto gefuseerd met De Staatsloterij en heten wij nu Nederlandse Loterij. Om dit heugelijke feit te vieren zijn de retailers uitgenodigd voor een evenement. EMboost mocht deze mooie opdracht uitvoeren. Het event was tot in de puntjes geregeld door EMboost. EMboost is voor de nieuwe organisatie Nederlandse loterij een professionele partner waar wij ook in de toekomst mee samen willen werken.
Wim van Luijn - Inkoper Nederlandse Loterij